nicolerudberg

Alla inlägg under december 2013

Av Nicole Rudberg - 31 december 2013 16:56

Hej, idag är det den sista dagen på året så jag tänkte säga lite vad jag har gjort:
Januari: skolan börja efter jullovet
Februari: inget
Mars: inget
April: Justin B kom till Sverige och påsk
Maj: fick reda på the fooo och blev en foooer
Juni: skolavslutning och fyllde år
Juli: inget
Augusti: skarasommarland
September: Trollhättan
Oktober: höstlov
November: flashmobb
December: Omar gillade min bild på insta. Jullov. 1 årsfirande med min iPhone, fick en samsungplata
Det var det som jag kommer ihåg den här året. Hoppas ni också har haft det bra. Gott nytt åt på er alla!

Av Nicole Rudberg - 29 december 2013 20:44

Nu är filmen slut och en sak som jag inte viste var att det skulle vara i 3D men jag Kanalgatan att den var grymt bra. Nu sitter jag på olearis (stav) så att bi vet om ni vill ta nån fan bild:) det skulle va så kul

Av Nicole Rudberg - 29 december 2013 16:09

Hej alla, hur når ni? Förlåt för dålig upp. Men jag har haft fullt upp på sistone så jag har bestämt mig att på onsdag ska jag göra massa inlägg om vad som hänt, julklappar och mera. Hoppas ni förlåter mig:( btw nu är jag heron city (stav) och ska kolla på the hobbit 2 så om det är nån som ser mig får ni gärna komma fram och ta en fanbild:) det skulle bli jätte kul. Sen när jag kommer hem ska jag städa MYCKET hahaha. Ja det var det som jag har gjort och kommer att göra idag. Hoppas att ni är nöjda med detta inlägg och hoppas vi ses här i heron city. Kom ihåg att våga komma fram jag bits inte, eller? Nej jag skojar men hoppas att vi ses. Hej då, puss!

Av Nicole Rudberg - 24 december 2013 15:29

God Jul allihopa! Ha en underbar dag med familjen och vänner! Jag önskar er det bästa????
{cred: Mig själv}

Av Nicole Rudberg - 20 december 2013 19:29

Nu har jag gjort ny jul naglar #My #News #XMass #Nails

Av Nicole Rudberg - 20 december 2013 08:35

God morgon. Nu står jag och väntar på bussen så att jag kan åka till skolan. Idag i skolan ska vi ha julavslutning sen kommer vi vara lediga i 2 veckor!!! JIPPPIIIIIXD.

Av Nicole Rudberg - 19 december 2013 16:11

Nu har jag och min kompis Rebecka kulvertarnas hemma:)

[Bild]

Av Nicole Rudberg - 18 december 2013 16:31

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG FAB MICKIS! HA DET SÅ KUL I THAILAND~<3

Presentation


Hej och välkomna tillin nya blogg som handlar om min vardag och mode

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards